PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma nie chce puscic wczesniej › Re: firma nie chce puscic wczesniej
    From: "rs" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: firma nie chce puscic wczesniej
    Date: Mon, 30 Oct 2006 16:56:46 +0100

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1162218980.055023.140340@h48g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    rs napisał(a):
    > upierdliwa firmanie chce puscic mnie wczesniej tzn jak zlozylem
    > wypowiedzenie ze do 31 pracuje
    > oni sie upieraja ze dopiero moga mi rozwiazac za miesaic czyli jeszcze bym
    > mial umowe w listopadzie

    jesli wypowiedzenie zlozyles z pazdzierniku to sa w prawie, bo na tym
    polega wlasnie wypowiedzenie - biegnie od poczatku miesiaca
    nastepujacego po miesiacu, w ktorym je zlozono. Krotko mowiac - jesli
    masz 1 mc wypowiedzenia, to umowa wygasnie 30 listopada.

    sa w prawie ale ja mam na umowie 2tygodniowy okres po pierwsze i nie ma reke
    mi czekanie jeszcze miesiac bo od 6 listopada podpisuje umowe z nowa firma

    Odn natychmiastowego rozwiazania z powodu ciezkiego naruszenia podst
    obowiazkow pracodawcy - raczej odradzam, chyba ze jako ostatecznosc.
    Spotkacie sie zapewne w sadzie.

    ja nie chce przeciez wypowiadam umowy w tak drastyczny sposb czyli art 55
    ale skoro z nimi nie mozna normalnie sie porozumiec to trudno
    w tej firmie juz nie szlo pracowac dalej

    a w sadzie sie spotkamy i co ?
    i zaprzeczy ze nie wyplacal na czas?
    mam przeciez wyciagi za pensje 2006 roku i wachalo sie to od 11 do 16 a
    powinno 10-go

    o roku 2005 juz nie wspomne bo tam czasem trzeba bylo ponad 3 tygodnie
    czekac za kasa...