PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy wspomnieć o tym w CV ??? › Re: czy wspomnieć o tym w CV ???
  • Data: 2004-09-25 08:35:00
    Temat: Re: czy wspomnieć o tym w CV ???
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym nie widzę powodu, żeby pisać w CV, kto jest właścicielem firmy,
    To fakt

    > jak ktoś bardzo chce. Jak Cię zatrudnią po układach, to też będziesz
    > wyszczególniał to w CV? Zastanów się
    Dlaczego porownujesz prace w firmie rodzinnej do pracy, gdzie dostales sie
    dzieki ukladom?
    Ja akurat jestem przeciwnikiem firm rodzinnych i przyjaciol, bo czesto
    dochodzi do rozbieznosci "wspolnych" interesow, ale nie widze powodu dla
    ktorego nie mialbym (teoretycznie) "zatrudnic" np. syna w swojej firmie -
    niech sie uczy, ze na pieniadze trzeba sie napracowac itd. Czy to jest cos
    zlego? Moze to jest tradycja rodzinna i nie chca oddac pozniej firmy w obce
    rece? IMHO chlopak pokazuje, ze nie siedzi w domu z pilotem, tylko pracuje,
    do czegos dazy. Gdy go zapytaja "Co pan robil przez ostatnie 3 lata?" ma
    odpowiedziec "Nic"? Skoro pracowal i nie kradl sasiadom radioodbiornikow
    samochodowych, to chyba nie ma czego sie wstydzic?

    --
    dropzone