PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to juz czas na zmiane ? › Re: czy to juz czas na zmiane ?
  • Data: 2006-05-20 12:33:05
    Temat: Re: czy to juz czas na zmiane ?
    Od: r...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    fakt praca w terenie to stres mniejszy ;-) gorzej w zime ale jest kasa
    to mozna zmarznac troche ;)

    Kontrpropozycja - zlozy albo i nie :) dla nich siec i kompy sa wazne
    dzieki temu moga sprzedawac i miec kase. Siec lezy - firma nie
    pracuje, ale jakos nie ma porownania w "waznosci" z czlowiekiem
    obslugujacym ta siec ;-)

    Okres wypowiedzenia mam 2tyg ;) chyba chcieli sie zabezpieczyc na
    wypadek gdyby chcieli mnie szybko usunac a dzieki temu sam szybko sie
    moge usunac ;)