PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy musze brac urlop na wypowiedzeniu? › Re: czy musze brac urlop na wypowiedzeniu?
  • Data: 2002-11-29 12:38:16
    Temat: Re: czy musze brac urlop na wypowiedzeniu?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie musisz, a za urlop musi Ci zapłacić
    >
    > pozdr. LELO

    Ja podpisalem.
    Zwolnili mnie z 2-miesiecy swiadczenia pracy (skrocony okres wypowiedzenia),
    placac za to + odprawka, a mogli np. na okres do 3 mies przeniesc do innych
    obowiazkow (jeden z dyrektorow stosowal tak ametode, zeby ludzie sami
    uciekali). To moge w zamian isc w tym pozostalym miesiacu wypowiedzenia na
    urlop. Wydaje mi sie, ze jest to jakas w miare rozsadna kalkulacja (dzis
    pocztexem przyszlo swiadectwo pracy....smutno jakos...........)

    Pozdr
    Krzysztof