PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-08 17:27:31
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "Marek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez sie podziele swoja sytuacją.

    Ostatnio!!! pracowałem przez 5 miesiecy w tym 3 na czarno. Wlasciciel firmy
    zwolnil mnie bo jego przyjaciel pracujacy w tym temacie od 10 lat poroznil
    sie ze swoim pracodawca i postanowil wskoczyc na moje miejsce. Fakt ze
    bedzie prawdopodobnie lepszym pracownikiem niz ja - ma doswiadczenie. Ale
    czy nalezy zwalniac pracownika tylko dlatego ze nagle pojawil sie ktos kto
    zna lepiej temat???
    Wiecie co postanowilem. Nie mam pieniedzy. Sprzedaje samochod za 20000 zł,
    wart jest 25000. zakladam wlasna dzialalnosc i bede sprzedawal okna - to co
    wlasnie robilem przez te ostatnie 5 m-cy.
    Moj pracodawca marnie mi placil, nie szanowal mnie ale niechcacy dal mi
    troche wiedzy.

    Za jakis czas dam zanc co sie dalej dzieje w tym temacie.

    3-majcie za mnie.

    Pozdrawiam Wszystkich.
    decr

    PS. Co o tym myslicie???