PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-04 00:51:34
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > Wszystko pieknie, tylko czy ci ludzie maja chodzic po dworcu glownym
    > i zaczepiac przechodniow przekonujac ich o swojej osobie? Ludzie
    > wysylaja naprawde dobre CV, ktore laduja w koszach nawet nie dotarlszy
    > do odpowiednich osob. Znam ludzi znakomitych w swoim zawodzie, ktorym
    > nie odpowiedziano na jeden z dziesiatek wyslanych ofert.

    Bo na każdą ich ofertę było 100 innych, lepszych.

    > Zgadza sie. Ale to sie liczy pozniej. A ludziom nie jest dane zrobic
    > nawet tego pierwszego kroku. I JEST to niestety wina rzadu. Chocby
    > nie wiem jak uciekac od tego faktu, to rzady zafundowaly nam taki stan
    > rzeczy.

    Wiesz, kiedy szukałem ludzi zjawił się w naszej firmie nieproszony gość.
    Młody człowiek, który miał na utrzymaniu żonę i dziecko i właśnie
    stracił pracę. Łaził od firmy do firmy i pytał.
    Wyobraź sobie, że ta metoda była dla niego skuteczna - bo pracuje u nas.

    > Siedziec na gownie i twierdzic, ze nie smierdzi, a tym bardziej nie
    > interesowac sie kto nasral. To przypadlosc niepoprawnych optymistow?
    > Chyba mamy ich duzo w Polsce, dlatego jeszcze nie bylo aktow linczu
    > politykow i innych zlodziei.

    Nie - mamy za dużio tych, którzy miast wyleźć z gówna zajmują się
    narzekaniem jak ono śmierdzi.

    Kłania się 'Dymiący piecyk' K. I. Gałczyńskiego.

    --