PracaGrupypl.praca.dyskusjeco byście zrobili na moim miejscu? › Re: co byście zrobili na moim miejscu?
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co byście zrobili na moim miejscu?
    Date: 15 Jan 2003 16:34:27 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Szukam pracy od 7 m-cy, w końcu się udalo. Niestety (kto by pomyślał że kiedyś
    > to powiem) jest to 2 pracodawców, jeden państwowy, b. małe pieniądze, ale za to
    > związany z kierunkiem studiów. I drugi, prywatny, pieniądze przyzwoite, szef
    > ok. Wydaje mi się, że ta państwowa posada jest stabilniejsza, ale ta prywatna
    > też jest bardzo nęcąca. Nie da się pracować tu i tu, niestety. Boję się, że to
    > być może ostatnia szansa na pracę w wyuczonym zawodzie....Co byście zrobili na
    > moim miejscu?

    jesli ten prywatny OK i za pieniadze OK, to ja bym wybral jego,
    o ile tylko ta praca u niego nie budzilaby mojego wstretu.
    dlaczego?
    no studiowalem nie tylko dla przyjemnosci ale i po to, zeby wiecej
    zarabiac (to duzy skrot myslowy, ale cos w tym jest).
    Jesli ktos dalby mi wiecej pieniedzy za _satysfakcjonujaca_ prace
    niezgodna z wyksztalceniem, to nie widze przeszkod ;-)
    W koncu celem pracy jest osiaganie pieniedzy na zycie i przyjemnosci.

    pozdrawiam

    romekk