PracaGrupypl.praca.dyskusjechronologiczny uklad w CV › Re: chronologiczny uklad w CV
  • Data: 2009-11-19 21:21:50
    Temat: Re: chronologiczny uklad w CV
    Od: "M.k.a." <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel pisze:
    > Ale do rzeczy - staram się CV układać w formie odwrotnej chronologii, tj.
    > to co robiłem ostatnio umieszczam na górze. W ten sposób czytający powinien
    > teoretycznie móc szybko określić z kim ma do czynienia (w sensie na jakim
    > etapie rozwoju zawodowego jestem).

    Dzieki za odpowiedz. Tez stosuje ten sposob, ale zastanawia mnie nie
    tyle reakcja na samej rozmowie, ile etap tuz przed, gdy w zalewie CV
    rekruter musi w 30 sekund zdecydowac czy wyrzucic CV do kosza. Obecnie
    sekcje z edukacja mam nad sekcja z doswiadczeniem zawodowym i moze
    pierwszy rzut oka na studia na kierunku nie zwiazanym z branza
    dyskwalifikuje z dalszego przegladania?

    M.k.a.