PracaGrupypl.praca.dyskusjechronologiczny uklad w CV › Re: chronologiczny uklad w CV
  • Data: 2009-11-20 08:05:02
    Temat: Re: chronologiczny uklad w CV
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Nov 2009 22:21:50 +0100, M.k.a. napisał(a):

    > Obecnie
    > sekcje z edukacja mam nad sekcja z doswiadczeniem zawodowym i moze
    > pierwszy rzut oka na studia na kierunku nie zwiazanym z branza
    > dyskwalifikuje z dalszego przegladania?

    Zamień te pozycje!
    W sumie głupio mi wypowiadać, bo rozmów w sumie odbyłem <10, ale nigdy,
    naprawdę nigdy nie pytano mnie o edukację. Zawsze pierwsze skrzypce grało
    moje doświadczenie, umiejętności i sukcesy zawodowe.
    Patrząc na ogólny stan edukacji w kraju, ma to sens - pracodawca oczekuje
    praktycznych umiejętności przydatnych w zawodzie, a nie teoretycznej wiedzy
    akademickiej.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net