eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjecarrfour - opinie › Re: carrfour - opinie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Any User" <a...@d...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: carrfour - opinie
    Date: Wed, 22 Nov 2006 09:34:25 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 21
    Message-ID: <ek122j$1nps$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ejvhp2$sp6$1@news.onet.pl> <ek01r2$6ec$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ek0s17$poo$1@news.onet.pl> <ek0tt7$q84$1@inews.gazeta.pl>
    <ek111s$815$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: centrala.ktr.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1164184467 57148 217.153.106.177 (22 Nov 2006 08:34:27
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Nov 2006 08:34:27 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:196910
    [ ukryj nagłówki ]

    > Slyszalem ostanio opinie ze takie roznice wynikaja po czesci z tego dla
    > jakiej czesci spoleczenstwa jest sklep. PiP ma opinie sklepu dla "klasy
    > sredniej" (cokolwiek ma to znaczyc) natomiast Tesca, Real'e i inne to dla
    > szerokich mas (w domysle ze tu przychodza tez biedni ktorzy kradna w
    > zwiazku z czym ochroniarze maja bardziej bojowe nastawienie).

    Zgadza się, co do tego społeczeństwa, aczkolwiek bojowe nastawienie nie
    wynika raczej samo z siebie, tylko z odpowiedniego przeszkolenia, lub po
    prostu dyrektyw/sugestii.

    W moim rodzinnym mieście kilka lat temu (bo jak jest dzisiaj, nie śledzę)
    pewien gość otworzył sobie po obu stronach jednej ulicy dwie restauracje.
    Jedna klasy wyższej, dość znana, druga klasy bardzo niskiej. W pierwszej
    obsługa była bardzo miła, w drugiej dość chamska i grubiańska (przy czym
    klientów im nie ubywało).

    I co się później okazało: gość wpadł na pomysł traktowania klientów zgodnie
    z ich klasą społeczną, wskutek czego obsługa w tej drugiej restauracji nie
    była tak sobie chamska po prostu, ale była chamska właśnie celowo. A mimo to
    obie restauracje odnotowywały niewielki, acz stały wzrost liczby klientów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1