PracaGrupypl.praca.dyskusjeankieta do pracy magisterskiej › Re: ankieta do pracy magisterskiej
    From: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ankieta do pracy magisterskiej
    Date: Tue, 13 May 2003 14:25:51 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Mon, 12 May 2003 16:40:02 +0200, gdy "Robert"
    <n...@g...pl> napisał:

    >Witam wszystkich, którzy otrzymali tą wiadomość.
    >
    >Chciałbym na wstępie poinformować, że celem tej wiadomości jest zebranie
    >danych do badań w ramach pracy magisterskiej prowadzonej na Wydziale Nauk
    >Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Okres zbierania danych kończy się
    >z dniem 23 maja 2003 roku.

    Z budowania ankiet trója na szynach.

    1. Nie przedstawiasz się i nie podajesz kontaktu.

    2. Są pytania, w których domyślna odpowiedź nie jest neutralna (Usługi z
    których korzystała/em)

    3. Zbyt wąski zakres możliwych odpowiedzi w pytaniach zamkniętych: (też
    te usługi - a co jeśli znam tę usługę, ale nie wiem jakie są zasady jej
    działania?)

    4. Co ze studentami wypełniającymi ankietę (prawdopodobnie większość)?
    Jeśli bronię się za miesiąc, to wpisuję wykształcenie średnie?

    Robert