PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie podczas urlopu › Re: Zwolnienie podczas urlopu
  • Data: 2008-07-23 12:08:09
    Temat: Re: Zwolnienie podczas urlopu
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jul 2008 12:39:46 +0200, tim napisał(a):

    > Witam,
    >
    > jestem sobie na urlopie od polowy lipca do polowy sierpnia. Pod koniec lipca
    > chce zlozyc wypowiedzenie i teraz pytanie takie czy pracodawca moze mi w tym
    > momencie cofnac urlop?

    Z powodu przedłożenia wypowiedzenia?
    Eee - ciężko miałby to do obronienia ;)
    Ale jeżeli uzasadni logicznie powód odwołania Cię z urlopu - to może to
    zrobić i bez Twojego składania wypowiedzenia. Artykuł zacytowałem poniżej
    pod postem Roskala.

    K.P.
    Art. 167^1.

    W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowiązany wykorzystać
    przysługujący mu urlop, *jeżeli w tym okresie pracodawca udzieli mu urlopu*
    W takim przypadku wymiar udzielonego urlopu, z wyłączeniem urlopu
    zaległego, nie może przekraczać wymiaru wynikającego z przepisów art. 1551.