PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysokość wynagrodzenia › Re: Wysokość wynagrodzenia
  • Data: 2002-05-07 09:49:45
    Temat: Re: Wysokość wynagrodzenia
    Od: "Silmar" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > He Od 700 brutto do 10 000. Co to jest informatyk? Napisz czym się
    > zajmujesz, co umiesz, jak długo pracujesz to Ci coś może doradzimy.

    Kończe studia, kierunek informatyka na Politechnice Poznańskiej.
    Trzy lata doświadczenia zawodowego.
    Specjalizacja - administracja systemami. Głównie technologie Microsoftu.
    Aktualnie mam MCP, staram się zdobyć MCSE i MCDBA (najłatwiejsze egzaminy
    już za mną ;)).
    Obecne stanowisko to inżynier systemowy - określenie enigmatyczne, ale
    fajnie brzmi ;)
    Firma specjalizuje się w dostarczaniu, wdrażaniu, supportowaniu, itd.
    rozwiązań dla kilku klientów.
    Czyli doświadczenie różnorodne ;)

    Silmar