PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a odpowiedz › Re: Wypowiedzenie a odpowiedz
  • Data: 2005-08-22 12:52:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie a odpowiedz
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Benek napisał(a):

    > Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Znowu. :(

    i pracodawca sie
    > zgodzil.
    > Ale mam teraz pytanie skoro Ja pisalem pisma czy pracodawca nie powinien mi
    > odpowiedziec tez na pismie czy wystarczy tylko forma ustna.
    > Jak to powinno mniej wiecej wygladac.

    Jeśli to było *wypowiedzenie*, to nie musi ci w ogóle odpowiadać, jako
    że wypowiedzenie jest jednostronnym (twoim) oświadczeniem woli.
    Dla - ewentualnych - celów dowodowych dobrze byłoby, abyś miał
    poświadczoną datę otrzymania wypowiedzenia przez pracodawcę.
    Jeśli to była *prośba* o rozwiązanie za porozumieniem stron, to na tej
    prośbie powinien pracodawca/przedstawiciel tegoż powinien napisać, że
    się zgadza.
    Oczywiście dla celów jw. to powinno być w dwóch egzeplarzach po jednym
    dla każdej ze stron - czyli ciebie i pracodawcy.

    Zbyszek