PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    From: "leszcz" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:24:19 +0100

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:43d7.000002b7.3ff1e87d@newsgate.onet.pl...

    > No cóż. Powysyłać CV zawsze możesz. Co do mieszkania to służę informacją.
    > Kawalerki w Centrum od 1300 zł do ..... (tego nie wie nikt)
    > Do tego koszt internetu w zależności od usługodawcy lub osiedlowej sieci
    od 150
    > zł lub wydzwanianie modemowe i oczywiście wszystkie inne opłaty (media,
    c.o.)

    To faktycznie dość drogo.

    > Co rozumiesz przez normalną pracę ?
    > Ja mam wyższe wykształcenie (ekonomia) i ..... od lipca też nie mogę
    znaleźć
    > pracy w Warszawie :(

    Już częściowo wyjaśniłem w poprzednim poście. Taka, abym mógl się z niej
    samodzielnie utrzymać. a więc opłacić wszystkie rachunki i mieć jeszcze
    trochę pieniędzy na życie. Nie musi to być od razu jakieś stanowisko
    kierownicze w międzynarodowym koncernie, gdzie potrzebne są wymienione przez
    Ciebie perfekcyjne znajomości języków obcych i zagraniczne praktyki. Na
    początek mógłbym być np. administratorem sieci (nawet niezbyt wielkiej),
    serwisantem sprzętowym etc.