PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    From: "leszcz" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:16:09 +0100

    Użytkownik "Cam" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bssp2j$5qv$1@inews.gazeta.pl...
    > Napiszę Ci tak: pracy poszukałem sobie przez internet. Pojechałem do W.
    tydzień przed
    > rozpoczęciem i wynająłem mikroskopijną kawalerkę na Żoliborzu za ca.
    650,-/mies.

    Wielkie dzięki za Twoje rady. Mam jeszcze jedno pytanie. Piszesz, że pracę
    znalazłeś poprzez internet. Czy było to już po przenosinach do Warszawy czy
    wczesniej? Pytam, ponieważ ja również poszukuję pracy głównie za
    pośrednictwem internetu, ale odnosze wrażenie, że jak tylko osoby
    odpowiedzialne za zatrudnienie przeczytają moje obecne miejsce zamieszkania
    (500 km od Warszawy) to CV od razu ląduje w koszu na śmieci, bez
    przeczytania go do końca.