PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji - podsumowanie › Re: Wrażenia z rekrutacji - podsumowanie
    From: "psd" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji - podsumowanie
    Date: Tue, 4 Apr 2006 11:38:24 +0200

    >Z tego co ty tutaj wypisujesz to ty masz jakis zwiazek z rekrutacja.

    Z tego, co piszesz nie masz związku z rekrutacja.
    Ja mialem i pisalem nie po to, aby inni rekruterzy mogli od mnie czegos sie
    nauczyc, lecz po to, aby kandydaci mieli blizsze pojecie i byli gotowi na
    to, ze w przyszlosci mogli miec z czyms podobnym do czynienia. Brodek mial
    podobna intencje.

    > :]
    >
    > Jak ktos kiedys madrze powiedzial: "Punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia"

    Wiem, ale mialem do czynienia z obydwoma punktami.

    > Kandydat, aplikant zawsze będzie chciał aby jego osoba znalazła sie w
    > centrum zainteresowania, z kolei rekruter tak będzie losował w CV żeby
    > wybrać coś co wyda mu się za odpowiednie.
    > :]

    Zaloz sobie firme i mozesz przeprowadzac rekrutacje tak, jak ty chcesz. Nie
    musisz losowac.

    Zalozyles firme?