PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 15:05:17
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Radziłbym dobrze policzyć. Niektóre produkty są w sklepie Mokpol (d.
    > WSS Warszawa Mokotów) 2x droższe niż w hipermarkecie.

    Ja mieszkam w Chorzowie.
    W centrum miasta jest targowisko (na tyłach głównej ulicy Wolnosci),
    gdzie ceny są porównywalne z tymi z supermarketów. Jasne ze w
    supermarketach często są promocje a tam raczej nie, ale summa sumarum
    się chyba nie kalkuluje. A ja na targ mam 2 min. drogi.
    Dodam że robiąc zlecenie mogę zarobić ok 20 zł za godzinę pracy, a
    czasu mam generalnie wciąż za mało.
    Więc po co go marnować na dojazdy do supermarketu.

    Z kolei weekendy wolę spędzać z rodziną w górach.

    No i jeszcze trudno mi sie powstrzymac przed kupnem jakichś rzeczy w
    supermarkecie "po okazyjnej cenie", ale to już moja słabość ;-)).

    Pzdrw.

    Basia