PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop przy wypowiedzeniu umowy › Re: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
  • Data: 2005-10-12 20:05:08
    Temat: Re: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 18:05:24 +0200, Monika Ramusiewicz napisał(a):

    > Dziwi mnie to, co tu czytam... U mnie w firmie jest taki zwyczaj (bardzo
    > dobry moim zdaniem), ze po podpisaniu urlopu przez dyrektora, jego
    > sekretarka przynosi kazdemu kserokopie. Nawet jesli przypadkiem nie dostane
    > kserokopii, to moge wyjac oryginal z segregatora sama lub poprosic
    > sekretarke.

    A mnie nie dziwi.
    O ile firma nie wprowadzi wlasnych uregulowan, to brak jest nadrzednych
    rozwiazan tego problemu. Na logike, to druczki wniosku urlopowego powinny
    byc z kopia, ktora po akceptacji wraca do pracownika, ale w wiekszosci
    firm odbywa sie to na zasadzie informacji - "szef panu podpisal".