PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop na żądanie, a umowa na 3 miesiące › Re: Urlop na żądanie, a umowa na 3 miesiące
  • Data: 2006-04-27 20:14:49
    Temat: Re: Urlop na żądanie, a umowa na 3 miesiące
    Od: "Fragles" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mam pytanie, czy przysługuje mi choć dzień urlopu na żądanie w
    >przypadku gdy mam umowe o prace na 3 miesiące?

    A ciągnąc temat, urlop na żądanie w okresie próbnym przysluguje także wg
    zasad umowy o prace (nie na okres próbny)?
    Urlop na żadanie pownien być zgoszony w jakim czasie? (w dniu w którym
    pracownik sie nie stawil do pracy? w godzinach pracy przelożonego?
    biura-kadr-itd?

    a co jeśli pracownik przekroczy dany czas? np. następnego dnia zjawi sie w
    pracy i powie że "wczoraj to byl urlop n.ż."

    w jakiej formie: telefonicznie pewnie, a jeśli pracownik przekaże informację
    przez innego pracownika, itd?

    a co jesli pracownik oświadczy iż "bezposredni przelozony lub kadry-itd "nie
    odbierali telefonu"?

    i w końcu, jesli pracownik zlamie zasady zglaszania urlopu na żądanie, co
    pracodawca może mu zrobic? "niestawienie się do pracy"? i jakie konsekwencje
    takiego czynu?

    Prosze o odp albo info do źródla podstawy prawnej, (tego czego nie ma w KP)

    Ss

    ss