PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o zakazie konkurencji i rzeczywistosc › Re: Umowa o zakazie konkurencji i rzeczywistosc
  • Data: 2004-01-06 22:15:08
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji i rzeczywistosc
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Zapewne "kodeksowe" 25% ... Wiec moje pytanie jest chyba usazadnione.
    trzeba bylo negocjowac przy podpisaniu - ja zawsze mialem wpisane 75%
    ostatniej pensji co bylo w miare OK :)

    a co do realiow - ja zmienialem prace na inna z firm gdzie mialem
    podpisana taka umowe dwa razy - w moim przypadku zawsze firma szla na
    rozwiazanie takiej umowy bez zadnych konsekwencji

    a jezeli nie beda chcieli to oczywiscie stosuj metode mniej wiecej taka
    - obowiazek platnosci maja AFAIK do 10'ego, 11'go rano jak nie bedize
    przelewu na koncie piszesz list polecone ze w zwiazku z niedotrzymaniem
    .. ble ble ble umowa zostaje rozwiazana itp

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl