PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę na pół etatu i cały etat › Re: Umowa o pracę na pół etatu i cały etat
    From: Dawid Kloch <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę na pół etatu i cały etat
    Date: Thu, 11 Jan 2007 08:46:29 +0100

    Michał napisał(a):
    > Witam, mam następujące pytanie.
    >
    > Jakie niekorzyści są dla pracownika gdy ma umowę podpisaną na pół etatu niż na
    > pełen etat (rzeczywiście pracuje 8 godzin i wynagrodzenie wynosi tyle ile by
    > dostawał gdyby była umową na cały etat)? Jakie korzyści odnosi pracodawca
    > podpisując umowę z pracownikami na pół etatu zamiast na cały etat?

    Jedyne korzyści jakie mi przychodzą to głowy to te z tytułu zatrudniania
    poniżej 20 osób na etat.
    Powyżej 20 osób trzeba założyć fundusz pracowniczy, ponadto pracownikom
    przysługują odprawy w przypadku zwolnienie. Wydaje mi się że mogą
    również powstać związki zawodowe.
    Bezpośrednio na twojej umowie nic nie zyskuje.

    pozdrawiam
    dk