PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenie zdrowotne › Re: Ubezpieczenie zdrowotne
  • Data: 2003-07-02 16:05:28
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Można sobie gdzieś wykupić ubezpieczenie zdrowtne takie jakie płaci Urząd
    Pracy w przypadku kiedy jestem bezrobotny ? Ile to kosztuje ?

    jak jestes bezrobotny, to neizaleznei czy masz zasilek, czy nie masz, urzad
    płaci Twoje ubezpieczenie.
    Wydaje mi sie, ze mozesz sie na wlasna reke ubezpieczyc w taki msamym
    zakresie w ZUSie, ale to chyba bardzo rzadkie przypadki, moge sie mylic ,
    ale kosztuje to pewnie kolo 200 zl miesiac.
    Za 35 - 50 zl skladki mozesz wykupic jakis podstawowy pakiet medyczny w
    dobrej prywatnej przychodni - jesli to w takim kontekscie potrzebujesz
    Wojtek