PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna › Re: Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna
  • Data: 2003-06-05 16:05:18
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Może trochę OT, ale ja czegoś nie rozumiem. TP zwalnia masowo ludzi, zostało
    > chyba jakieś 30% starej kadry, a tu zatrudniają nowych... mojej mamie
    > brakowało 2 lata do wcześniejszej emerytury. No i co? zwolnili jak prawie
    > wszystkich w moim mieście (Puławy)
    >
    > Seba

    Myślę że zatrudniają w innym mieście i pewnie też na innych stanowiskach.
    Przecież nie przeniosą analityka z Puław do Szczecina na stanowisko montera.
    Następuje restrukturyzacja: jedne stanowiska się tnie a na drugie przyjmuje,
    dodatkowo czasem następują przesunięcia geograficzne (AFAIK tepsa czasami
    przenosi ośrodki obliczeniowe z miasta do miasta i wtedy tylko część starej
    ekipy będzie skłonna się przenieść wraz z rodzinami na stałe w inny koniec
    Polski).

    Pozdr,

    B.