PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon sluzbowy › Re: Telefon sluzbowy
  • Data: 2003-09-10 21:28:19
    Temat: Re: Telefon sluzbowy
    Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OrzeH" <b...@g...cy> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.blshdg.k8.bem3u@devil_xp.devil.net...

    > witam
    > taka standardowa historia:
    > 'pracowalem' w firmie (jak sie okazalo pozniej) bez umowy, miala byc
    > podpisana 'na dniach' (ale nie doszlo do tego..)
    > firma sie zamknela a mi zostal telefon komorkowy o ktory nikt sie nie
    > upominal az do niedawna. zadzwonil na ten numer (chyba) wspolnik i
    > uprzejmie poprosil o zaplacenie rachunku za telefon (nie musze wspominac
    > ze jest zarejestrowany na firme) tutaj pytanie:
    > nie podpisywalem zadnej umowy ktora upowaznialaby mnie do kozystania z
> [...]

    Aparat należaloby oddać, bo przecież nie jest Twoją własnością, ale
    oczywiście należy oddać właścicielowi firmy (za pokwitowaniem) a nie
    przypadkowej osobie. Jeżeli chodzi o rachunki to musisz sobie zadać
    podstawowe pytanie: czy dzwoniłeś w sprawach służbowych (jak sądzę nie skoro
    firma zamknęła sie) czy też w prywatnych. Jeżeli dzwoniłeś prywatnie to
    uczciwie byłoby zapłacić rachunki. Natomiast jeżeli byly to rozmowy służbowe
    to właściciel firmy powinien pokryć rachunki.

    pozdrawiam
    Basia