PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon sluzbowy › Re: Telefon sluzbowy
  • Data: 2003-09-10 17:38:31
    Temat: Re: Telefon sluzbowy
    Od: OrzeH <b...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Wed, 10 Sep 2003 12:38:09 +0200 Filip Piotrowski napisal(a):

    > Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Złodzieje też nie podpisują papierków gdy kradną... Pan OrzeH ma telefon o
    > którego upomina się właściciel - trzeba oddać. Liczą się dowody a nie
    > sprawiedliwość... Ale rachunku nie musi płącić :)
    dokladnie chodzilo mi o rachunek a nie o aparat, bo oczywiscie oddam go
    ale tu sie nasowa pytanie czy wspolwlasciciel majac kopie pokwitowania
    czasem nie otrzyma zarazem dowodu jego uzytkowania?
    rachunek z tego co wiem wynosil ok 700pln i to chyba z 3 miesiecy bo
    przychodzily esemesy o niezaplacenu, w koncu zablokowano wychodzace.
    dziekuje!

    --
    O.R.Z.E.H.: Obedient Robotic Zealous Exploration Humanoid
    b...@f...jba!.gyra.cy (jlgavw fcnz.jba!) [ROT13]