PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaka dziwna sprawa - co byscie zrobili › Re: Taka dziwna sprawa - co byscie zrobili
  • Data: 2005-08-09 13:44:43
    Temat: Re: Taka dziwna sprawa - co byscie zrobili
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dd8hgh$l1k$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Pani z kadr poinformowala mnie ze szkoda ze nie jestem mezczyzna, bo " to
    > tak glupio zeby kobieta na takim stanowisku... nie uchodzi" , po czym

    Idz z tym do gazety, niech walna osmieszajacy te firme artykul.
    Skuteczniejsze niz ciaganie sie po sądach, do tego z takimi ludzmi lepiej
    jest jednak nie pracowac, bo jest prawdopodobne, ze uprzedzenia
    przeslaniajace im fakty merytoryczne moga zywic takze w innych dziedzinach i
    podejmowac decyzje na podstawie abstrakcyjnych kryteriow. A sama szukaj tam,
    gdzie jest jakikolwiek kapital zagraniczny - w wiekszosci przypadkow
    powoduje to zmiane obyczajow i to w strone wyraznej preferencji kobiet na
    "scislych" stanowiskach.

    I.