PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szybki" wspolpracownik › Re: "Szybki" wspolpracownik
  • Data: 2006-05-08 15:36:05
    Temat: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    lynx napisał(a):
    [ciach]

    > może czytaj uważnie, problemem jest -> "szef powoli zaczyna wymagac od
    > reszty coraz wiekszego tempa pracy" staje się więc to problem wszystkich
    > pracowników a nie tylko jednego strusia pędziwiatra. Może i ktoś lubi
    > jeść szybko i przy komputerze, może ktoś lubi strzepywać tylko raz ale
    > ja nie, i nie lubie gdy ktoś narzuca mi swoje tempo pracy a tak się
    > dzieje w tym przypadku więc nie dziwię się autorowi wątku że go to
    > irytuje. I taki koleś nie robi bata tylko na siebie więc nie oddzielać
    > kolesia od zespołu z którym pracuje

    Ale tak na dobrą sprawę, to jedyna "nieuczciwość" (piszę w cudzysłowiu,
    bo jednak to jest jego sprawa co robi w czasie przerwy) kolegi to jest
    to że w czasie przerwy pracuje. O ile dobrze wiem to pracownikowi
    przysługuje 15 minut przerwy dziennie. Nie sądzę żeby jego nadzwyczajna
    wydajność wynikała tylko z tych 15 minut, tylko po prostu może taki
    szybki jest. Może go ta praca pasjonuje, nie wiem. Ale wszystko wskazuje
    na to że pracuje szybciej niż inni. I cholera, trudno mieć do niego o to
    pretensje.

    p. m.