PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szybki" wspolpracownik › Re: "Szybki" wspolpracownik
  • Data: 2006-05-08 18:27:16
    Temat: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Skrzetlewski" <m...@i...domain> napisał w wiadomości
    news:e3ntjf$p2m$1@elrond.ghnet.pl...

    > Proponujesz rozwiązania niezgodne z prawem - to "tępienie" lepiej
    > pracujących taki mobbing w wykonaniu pracowników ?
    Nie. Nie przewidziany prawem nie oznacza niezgodny z prawem.

    > Jest to ciekawe podejście do życia - z jednej strony nawołujesz do
    > pełnego poszanowania kodeksu pracy
    Nie widzę potrzeby nawoływania do poszanowania ustawy, pełnego czy nie.
    Ustawę szanuje sie z definicji, jako obowiązujące prawo.
    Jeśli do czegoś nawołuję, to do korzystania z niej.

    > i wiodącej roli związków zawodowych w
    > firmach,
    Albo mnie z kimś mylisz, albo w tekście widzisz to co chcesz widzieć, a nie
    to co tam jest w rzeczywistości. To odchylenie ma jakąś nazwę, ale
    zapomniałem jaką.

    > z drugiej strony namawiasz do zaszczuwania ludzi pracujących
    > wydajniej niż pozostali.
    Chyba jednak to drugie...

    > To typowe dla totalniaków
    [cut]