PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szkodliwe" szlifierza [?] › Re: "Szkodliwe" szlifierza [?]
    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Szkodliwe" szlifierza [?]
    Date: Thu, 21 Aug 2008 21:21:31 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    > Nie chcę operować zakładami w których spotkałem ceramikę . To niezdrowe
    > gdy publicznie mieszamy w to konkretny zakład. Ale pierwszy raz z
    > problemem spotkałem się u znajomego z małego zakładu . Twierdził, że przez
    > około 2 lata szlifował często ceramikę berylową [nie do końca mu wierzę-
    > ta ceramika jest rzadko stosowana-sądzę, że on szlifował głównie ceramikę
    > piezo]. Miał potworne kłopoty zdrowotne i żaden lekarz nie mógł mu pomóc.

    nie będę wnikał w szczegóły, ale ogólnie wdychanie jakichkolwiek pyłów
    powstających podczas szlifowania jest szkodliwe, pyły samego kamienia
    szlifierskiego są szkodliwe, dlatego spytam się, czy ty i twój znajomy nie
    używacie podczas pracy tak podstawowych zabezpieczeń jak maseczka
    przeciwpyłowa i okulary? to są takie podstawowe wymagania BHP, bo jak nie,
    to rzeczywiście pracujesz w szczególnie szkodliwych warunkach:O(