PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy a praca na umowę zlecenie? › Re: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
  • Data: 2004-07-06 17:24:57
    Temat: Re: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
    Od: l_nino <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek Z napisał:

    > Witam :)
    >
    > Czyli rozumieć mam że w przypadku tego nieszczesnego kwestionariusza w
    > ktorym umieszczone jest zeby umiescic ksera swiadectw pracy ja takowych nie
    > umieszcze?:) Wszystkie byly bowiem umowami na zlecenie ?:) Wiec jako
    > absolwent robie ksero dyplomu wypisuje firmy w ktorych pracowalem z
    > zaznaczeniem ze byly to wlasnie umowy zlecenie i nie martwie sie o nic?:)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Przemek

    A co zrobisz jak pracodawca poprosi Cie o referencje?
    Na Twoim miejscu zdobyłbym je wczesniej i nie miał "olewającego"
    stosunku do szukania pracy, bo Twoje nastawienie wyczuje pracodawca i
    obdarzy Cie tym samym. Nastaw sie na cel i badz przygotowany wczesniej
    na takie i podobne sytuacje.

    --
    Pozdrawiam!
    Piotr