PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy a praca na umowę zlecenie? › Re: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
  • Data: 2004-07-05 20:59:56
    Temat: Re: Świadectwo pracy a praca na umowę zlecenie?
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umowa-zlecenie to nie jest umowa o prace tylko cywilno-prawna.
    > W zwiazku z tym nie ma nic wspolnego z kodeksem pracy i nie ma
    > po niej swiadectwa pracy.
    >
    > Warto natomiast prosic o jakies referencje.
    > pzdr. Nahia

    > www.nahia.wwt.pl
    > [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

    Witam :)

    Czyli rozumieć mam że w przypadku tego nieszczesnego kwestionariusza w
    ktorym umieszczone jest zeby umiescic ksera swiadectw pracy ja takowych nie
    umieszcze?:) Wszystkie byly bowiem umowami na zlecenie ?:) Wiec jako
    absolwent robie ksero dyplomu wypisuje firmy w ktorych pracowalem z
    zaznaczeniem ze byly to wlasnie umowy zlecenie i nie martwie sie o nic?:)

    Pozdrawiam

    Przemek