PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-27 10:04:44
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle o psuciu rynku - kapuchy duzej juz z tego nie ma, ale nie ma co psuc
    > sobie wzroku przez tydzien za 200pln lepiej popracowac miesiac za wieksza
    > kase kupic 21" z Polaroidem.

    Oczywiscie masz racje z cenami. Tylko zauwaz, ze zeby wszystko rto sie
    zamortyzowalo - trzeba za sklep wyac iles tysiecy. A zadna mala firma na to
    sobie nie pozwolilaby. Tak samo 3/4 ludzi nie kupiloby wymienionych
    programow - bo na to ich nie stac.

    Jednak - 3/4 jesli pozniej bedzie chcialo prowwadzic biznes - bedzie musialo
    cos takiego kupic - zeby interes byl legalny.

    Ja nadal uwazam, ze osoby uzalajace sie ze nie maja zamowien, bo sa studenci
    i tak bnie dostalaby tych zamowien. Po prostu inny segment rynku, inny
    klient.

    Inna sprawa, ze w wiekszosci informatycy sa zajebisci w tym co robia, ale
    juz w sprzedawaniu tego troche gorzej im idzie :)))