PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-27 09:20:40
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    he he he - tak sobie czytam i mysle.
    Po prostu ludzie, ktorzy sie tym zawodowo paraja - chca zarabiac - i oni
    chca zmusic studentow, zeby podniesli ceny. Jesli ceny beda odpowiednio
    wysokie - wtedy przedsiebiorca skorzysta z uslug "wyspecjalizowanej firmy".
    :)
    Panowie... To kapitalizm. Popt i podaz. Jesli studenci zgadzaja sie na taka
    a nie inna cene - nic wam do tego. Mozecie albo plakac jak teraz, albo
    obnizyc ceny, albo przekonac do siebie profesjonalizmem wykonania, albo...
    albpo dobrym marketingiem. Biznes to biznes.

    Placzecie, ze klienci sie nie znaja - to ich wyedukujcie.
    Jesli boicie sie o cene - wstawiajace w swojej ofercie, ze projekt wykonany
    przez studenta jest do banmi, bo:
    a my gwarantujemy to i to.

    Oczywiscie, zlecenia z adresow onetowych sa... no wlasnie :) Ale internet
    jest na tyle duzy, ze dla kazdego bedzie miejsce. Jesli odpowiednio
    wypuklicie swoje zalety - nie bedzie problemu ze znalezieniem nowych
    klientow. I jakos nie wierze, ze firma ktora godzi sie na cene 1000 zl
    pojdzie do was, zeby to samo zrobic za powiedzmy 6000 zl. Jest recesja,
    kazdy wie, ze to jeszcze w Polsce nie czas e-commerce.

    Jesli chcecie byc konkurencyjni - nie robcie tylko sklepu!!!
    Dlaczego w sowich folderach nie zaproponujecie - ze system platnosci +
    zaproponujecie znalezienie merchanta lub innych sposobow platnosci, reklame
    itp., iitd....