PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad sie biora niskie zarobki w Polsce... › Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
  • Data: 2004-07-25 10:39:40
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    // ciach //
    Nic tylko "twoje-moje". Jest tak dość stara przypowieść o golarzu i
    fryzjerze, co to się kłócili czy "golono czy strzyżono" klienta. I "tak się
    zawzięli" że jak się juz topili (pewnie po jakiejs małej bójce o swoje
    racje), że nad wodą wystawała tylko ręka fryzjera która pokazywała
    jednoznacznie że jednak strzyzono

    > kreski" powinien być "gruby sznur"
    czy ma znaczenie rozpatrywanie co i jak było w przeszłości? nie mamy na to
    zupełnie wpływu. Jestesmy tu i teraz, a w przyszłości będzie to dnia
    dzisiejszego konsekwencją. Będziemy się dalej kłócić o coś w sumie mało
    istotnego z punktu widzenia rozwoju czy jednak zajmiemy się sprawnym
    zarządzaniem/pracowaniem/rozwojem ?

    > Nie wiesz które rządy były prawicowe ?
    > No to ci powiem: Oleksego, Cimoszewicza, Pawlaka, Millera, a lewica to np.
    > Olszewski, Buzek, Suchocka i Bielecki
    heh, ale uproszczenie :) a najbardziej rotfl na ten przykład prawicowości.
    Zresztą uważam, że nie jest istotne czy ktoś nazywa siebie tak czy siak.
    Ważne jest co i jak robi. A sprawne rządzenie (zarządzanie) polega chyba
    generalnie na tym, żeby zarobić a nie jak zabrać/ukraść/przywłaszczyć cudze
    mienie.

    > Pasuje ci? Czyś ty sie wczoraj urodził? Chyba tak skoro dopiero teraz
    > zauważyłeś wypowiedź świeżo upieczonej maturzystki Beger o Kofanie Ananie.
    a co to ma do rzeczy? ja też czasem gadam głupio. Jak każdy. I nie wymagam
    żeby mnie wszyscy słuchali

    > Może zaczniemy nowy wątek o przekrętach prawicy?
    a po co? nie ma znaczenia, jaki kto ma włożony strój. ważne, czy złodziej
    czy nie. A w polityce, to juz zupełnie najmniej liczy się "prynależność",
    chyba ż ektoś jest ideowcem ale mało kogo stać na to żeby być ideowcem

    > pozdrawiam
    >
    > Minister

    gromax