PracaGrupypl.praca.dyskusje[REQ] Philips Lighting Poland › Re: [REQ] Philips Lighting Poland
  • Data: 2005-06-07 00:04:22
    Temat: Re: [REQ] Philips Lighting Poland
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zasit wrote:
    > to sciema
    >
    > pochodze z tego miasta i wiem co i jak
    >
    > nie zgodze sie z jednym ze duzo wymagaja
    >
    > ogolnie duzo sciemniania jest dbaja o to o co nie trzeba sprowadzili stara
    > tasme do robienia statecznikow z holandii i ciagle im sie psuje
    > :]
    > brat byl na praktyce i jego opiekunem byl koles moze ze 2 lata od niego
    > starszy
    > widzial go tylko raz
    > lazil caly czas po zakladzie i nic nie robil
    > nie zatrudnili go tylko dlatego ze byl nie po takim wydzial co oni chciali

> [...]

    to tam tez stateczniki robia? myslalem ze tylko oprawy?
    a jak z praca dla mlodych mgr inz po elektrotechnice? czy praca tam
    wymaga duzego doswiadczenia czy zatrudniaja "zielonych" ?

    dbaja o rozwoj pracownikow? wysylaja na szkolenia?

    a jak placa na tle warminsko-mazurskiego dla inzynierow?

    czyli z tego co piszesz, ludzie stamtad uciekaja? duza rotacja? zwalniaja?

    pozdrawiam
    --
    CyberCulture_CyberLife_but_RealFriends_And_Clubbers_
    go_go_go_on...