PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o pensję przed rozmową › Re: Pytanie o pensję przed rozmową
  • Data: 2005-09-27 21:40:19
    Temat: Re: Pytanie o pensję przed rozmową
    Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pojecie wzgledne jak cholera. jesli nie chcesz tracic czasu
    > i pieniedzy na przejazdy wpisz w LM swoje oczekiwania;)
    > a przynajmniej niech to beda jakies widelki.

    ja wielokrotnie to wpisywalem w cv i wielokrotnie potencjalni pracodawcy na
    rozmowie zadawali pytanie, ile bym chcial zarabiac i pozniej zaskoczenie, ze
    to jest juz w cv - to pokazuje, ze niewiele osob dokladnie czyta cv

    rozwiazalbym to inaczej - zaproponowalbym firmie, ktora zaprasza cie na
    rozmowe pokrycie czesci kosztow, np. biletow za dojazd, wtedy juz wiadomo,
    ze powaznie cie traktuja, z drugiej jednak strony tak podchodzac tracisz
    duzo okazji

    i pozostaje poczta pantoflowa, czyli wywiad ile dana firma placi (np w
    sieci)