PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie "ile..." na rozmowie › Re: Pytanie "ile..." na rozmowie
    From: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie "ile..." na rozmowie
    Date: Fri, 16 May 2003 22:08:30 +0200

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2of237ka1.fsf@pierdol.ninka.net...

    > po pierwsze: przekalkuluj sobie, jaka jest MINIMALNA kwota, za ktora
    > oplaca ci sie pracowac - ale na serio, bez rozdmuchiwanych wyobrazen,
    > wrazen i kwot z ksiezyca.

    Hmm... w dzisiejszych czasach absolwentowi naprawdę nie jest łatwo znaleźć
    pracę, więc nie wiem na jakiej zasadzie mogę to przekalkulować :)
    Po skończeniu studiów liczy się dla mnie bardzo zdobycie doświadczenia, itd.
    no ale też nie chciałbym przy okazji robić jak wół za marny grosz.

    > np. dobra taktyka jest stwierdzic ze dopiero jak bedziesz mial
    > sprecyzowany zakres obowiazkow i warunki pracy bedziesz w stanie podac
    > konkretna kwote, narazie to za ogolnie.

    Otóż to... ale nie wiem czy łatwo to zrozumieją :)

    > jezeli ktos mimo to wymaga w odpowiedzi konkretnej liczby - wtedy
    > podajesz. przy czym najlepiej stwierdzic cos takiego: przynajmniej
    > tyle-to-a-tyle, ale ile dokladnie to oczywiscie zalezy od zakresu
    > moich obowiazkow i tego, jak sie bede z nich wywiazywal.

    No nic - tak czy inaczej dzięki.
    Mam nadzieję, że niebawem ktoś mi zada w końcu to pytanie ;)