PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do znawcow amerykanskich realiow, czyli ogladajac telenowele "Zielona karta" › Re: Pytanie do znawcow amerykanskich realiow, czyli ogladajac telenowele "Zielona karta"
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do znawcow amerykanskich realiow, czyli ogladajac telenowele
    "Zielona karta"
    Date: 6 Feb 2003 13:31:55 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > jest tak tez w przypadku ludzi z wyzszym wyksztalceniem (lekarze,
    > informatycy, ekonomisci, itp.)?

    lekarze na pewno nie maja latwo, bo trzeba nostryfikowac (czy jak to sie tam
    zwie) dyplom - to moze kosztowac, to moze trwac.
    informatycy na pewno maja latwo, bo tu dyplom nie jest taki wazny.
    Ekonomisci - zalezy jakiego rodzaju ;-) Ksiegowy moze miec klopoty, bo system
    podatkowy jest nieco inny, ale ekonomista typu bankowego moze miec latwiej...
    Tak czy siak jak sie nie jest spawaczem czy przedstawicielem innego prostego
    zawodu to trzeba dobrze znac jezyk...
    No, ale to wynik mojej pracy umyslowej - nie jestem w Hameryce, wiec moge
    sie mylic...

    pozdrawiam

    romekk