PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kursu/szkolenia › Re: Prowadzenie kursu/szkolenia
  • Data: 2003-11-18 14:12:46
    Temat: Re: Prowadzenie kursu/szkolenia
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości:
    > Dokladnie chodzi mi o 3-dniowe szkolenie po 8 godzin dziennie na temat
    > VisualBasica - podstawy tego jezyka.

    W mojej poprzedniej firmie wykładowca dostawał za godzine lekcyjną (45
    minut)
    - szkolenie komputerowe podstawowe - od 20 do 40 zł
    - szkolenie komputerowe zaawansowane (np. na zlecenie) - od 40 zł w góre
    - pozostałe (techniki sprzedaz, negocjaje, itp, itd): magister - od 60 zł do
    80 zł.
    - z doktoratem i wyzej - od ok. 80 zł.

    Oczywiscie od wszystkiego były wyjatki i odstepstwa ale szablon wygladał
    mniej wiecej tak jak przedstawilem

    Pozdrawiam
    gebbeth