PracaGrupypl.praca.dyskusjeProtesty przeciw budowie HIPERMARKETOW › Re: Protesty przeciw budowie HIPERMARKETOW
  • Data: 2002-07-05 10:26:22
    Temat: Re: Protesty przeciw budowie HIPERMARKETOW
    Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A są jakies takie nastepstwa, oprócz pieniactwa w Sejmie ?
    > Wojtek
    Nie oprocz tego ze :
    - bankrutuja budowlancy, ktorzy nie dostaja zaplaty za obiket bo trawa
    krzywo rosnie
    - bankrutuja mniejsi producenci, poniewaz nie moga zejsc z cenami tak nisko
    jak sobie tego market zyczy
    - drobni sklepikarze - to jest oczywiste
    - na tym sie nie znam, ale podobno maja bardzo duze ulgi w podatkach
    hipermatkety, a my za nich placimy
    - ludzie mniej zarabiaja, oglnie pracownicy hipermarketow, a jesli ktos
    twierdzi ze w malym spozywczym by tyle samo zarobili, to prosze wziasc po
    uwage szacunek jaki posiada pracownik w taki hiper&^*%
    No i czas na moral
    Ja tez robie zakupy w hipermaketach czesto, i tez nie mam ochoty przeplacac,
    bo u sasiada moglbym kupic drozej, ale jesli hipermatket placil by podatki
    jak ja, a przy ich zyskach sa to olbrzymie kwoty, a pracownicy zarabiali
    wiecej no to moze poszedlbym do pana Kowalskiego i kupil konserwe z nie
    przeklejana data waznosci, badz kurczaka ktory zmarl smiercia tragiczna
    (sciecie ;-) ) a nie tego co zdechl z starosci, badz z jakiejs zarazy
    Dziekuje za uwage
    Pozdrawiam
    Domin