PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o konstruktywna krytyke.. › Re: Prosze o konstruktywna krytyke..
  • Data: 2003-02-03 22:15:27
    Temat: Re: Prosze o konstruktywna krytyke..
    Od: "JP" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo chcialbym , aby ktos ocenil moje wypociny...Bardzo mi na tym
    zalezy.

    Bede pisal ogolnie - nie podoba mi sie. tak samo od strony graficznej jak i
    technicznej. Kilka rzeczy, ktore najbardziej rzucaja sie w oczy:

    - buttony: radze np. zrobic przezroczysty we flashu, i dopiero potem nalozyc
    na niego grafike, badz obiekt z literami.
    - design: strony nie przechodza ladnie,plynnie jedna w druga, wogole brak
    plynnosci w animacjach.
    - czcionka: w kilku miejscach niewyrazna i nieczytelna

    pzdr
    /ih4ve