PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja moderowania pl.praca.szukana › Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Date: Wed, 11 Aug 2004 16:27:20 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cfd9rs$5up$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ok, wiec jesli tak twierdzisz to napisz krotko, co ja INSYNUUJE, potem

    Zacytuję: 'hipokryzje moderatorw wypowiadajacych sie "uruchom odpowiednia
    procedure i juz sprawa zmiany moderacji jest zalatwiona"'.

    Jak wskażesz mi msg-id, w którym którykolwiek moderator stwierdził, że
    uruchomienie odpowiedniej procedury załatwi sprawę moderowania, to
    odszczekam.

    > Byc moze nie rozumiem pewnych rzeczy, ale:
    > 1. z jednej strony pewne osoby autorytatywnie stwerdzaja, ze pewnych
    > rzeczy zmienic sie nie da (chociaz istnieja procedury);
    > 2. potwierdzasz to ty sam, jak wynika z naszej dyskusji (demokracja
    > jednoosobowa itp).

    Nie, dlaczego? Dałoby się, gdyby udało się przekonać decydenta (TSa). A IMHO
    się nie uda - opieram to na swojej znajomości podejścia TSa do kwestii
    moderowania.

    > 3. inne osoby jawnie zachecaja do przeprowadzania procedur, z gory wiedzac
    > ze procedury sa same dla siebie i niczego do sprawy nie wnosza.

    Wnoszą. Są jedyną drogą do zmian.To, że ja uważam, że TS się nie zgodzi, nie
    zmienia faktu, że skoro pytasz, co zrobić, żeby zmienić status grupy, mówię
    Ci: "musisz przekonać TSa, a do tego droga wiedzie przez RFD na pnn-g".

    > Czy jawne zachecanie do czegos, podpieranie sie argumentem, w postaci
    > takiego zachecania znajac dokladnie realia nie jest hipokryzja ???
    > Piszesz o szansach. Jestes w stanie procentowo je okreslic ? Blizej im do
    > promili, moze do 1%, moze do 10% ? Okresl to prosze.

    W obecnej sytuacji? Moim zdaniem szanse są znikome, ale to moje zdanie. Z
    tego, jak Cię zrozumiałem, chciałeś, żeby Ci ktoś powiedzial, jak można
    zasady zmienić. No to mówię.
    Jak zapytasz, jak można wygrac w totka, to Ci odpowiem: "trzeba grać". To
    jedyna droga - ale szanse niewielkie.

    Sigurd