PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt Marscezar › Re: Projekt Marscezar
  • Data: 2003-02-17 15:16:14
    Temat: Re: Projekt Marscezar
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie całość przedstawia się zbyt cukierkowo i coś mi tu brzydko
    pachnie.
    > Czy ktoś wie coś n.t. tego projektu? Po prostu nie chciałabym tym razem
    > wdepnąć w g.... .
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Ewa (e...@i...pl)

    czesc...
    tez sie tym bardzo nteresuje , wiec przejrzalam te strone dokladnie....
    moze to chodzi o te kwestie???
    "....
    Licencje autorskie na prawo do akcji spółki autorskiej Marscezar.
    Licencja Stażysty - licencja St/Mrsc/231172/MKiS - opłata 49 złotych
    Opłata manipulacyjna wpis do mrejestru 15 złotych
    Licencja Autorska - licencja Au/Arsc/011277/MKiS - opłata 250 złotych
    Opłata manipulacyjna wpis do rejestru 15 złotych
    Inne
    Wpłaty własne na rozwój projektu Marscezar prosimy konsultować telefonicznie
    z Kolegium Projektu.."
    rozumiem, ze trzeba by bylo to najpierw uregulowac?
    pozdrawiam
    Basia