PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca w centrum handlowym

  • 1. Data: 2011-06-28 08:12:15
    Temat: Re: Praca w centrum handlowym
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-06-27 12:26, Krzysiek pisze:
    > Żona pracuje w jednym z centrum handlowym w jednej z dużych sieci
    [...]
    > - a pensja 1290 zł. netto
    >
    > Ceny tych samych produktów w tej samej sieci Niemczech są niższe niż w
    > Polsce, natomiast zarobki pracowników w przeliczeniu na złotówki prawie
    > 4 razy wyższe...
    No to masz odpowiedz. Jedziecie do Niemiec i żona zarabia 4x więcej.

    O co Ci w ogóle chodzi ? :)
    Chciałeś napisać, że Twoja żona to nieudacznik?
    Nie radzi sobie w życiu i narzeka ?
    Wystarczy zmienić prace. Dlaczego tego nie zrobi?
    Jest niewolnikiem?
    Głupia?

  • 2. Data: 2011-06-29 06:57:10
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-06-29 08:11, Krzysiek pisze:

    > no więc właśnie żona pracę lubi, w tym szkopuł :]
    Skoro lubi to dlaczego narzeka?
    Zapewne lubi prace tego rodzaju a nie tą konkretną.
    Przecież może poszukać pracy w innej perfumerii. Może też spróbować
    otworzyć własną

  • 3. Data: 2011-06-29 08:21:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 08:57, Piotr pisze:
    > Może też spróbować otworzyć własną

    lol ;)
    Zawsze można sobie wybrać taryfę telefoniczną odpowiednią dla siebie.
    Albo założyć własną firmę telekomunikacyjną ;)

    Skąd się wziął ten mit, że każdy nadaje się do prowadzenia firmy?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-06-29 08:33:11
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-06-29 10:21, Liwiusz pisze:

    > lol ;)
    > Zawsze można sobie wybrać taryfę telefoniczną odpowiednią dla siebie.
    > Albo założyć własną firmę telekomunikacyjną ;)
    >
    > Skąd się wziął ten mit, że każdy nadaje się do prowadzenia firmy?

    Nie każdy, dlatego napisałem, że można spróbować.
    Ogólnie lepiej działać, próbować coś zmienić niż narzekać

  • 5. Data: 2011-06-29 08:45:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 czerwca 2011 (10:21:04) napisano:

    > lol ;)
    > Zawsze można sobie wybrać taryfę telefoniczną odpowiednią dla siebie.
    > Albo założyć własną firmę telekomunikacyjną ;)

    > Skąd się wziął ten mit, że każdy nadaje się do prowadzenia firmy?

    A skąd się wzięło przekonanie, że od narzekania będzie lepiej?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 6. Data: 2011-06-29 08:54:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 10:33, Piotr pisze:

    > Nie każdy, dlatego napisałem, że można spróbować.

    Szczerze? W tym kraju nie warto próbować. Zjedzą cię podatki i urzędy.
    Chyba, że ktoś ma naprawdę dużo pieniędzy na przehulanie, i nie mówię tu
    o 100 tysiącach (w przypadku perfumerii). Proponowanie własnej
    działalności osobie nie mającej ani środków na to, ani predyspozycji
    psychicznych, jest zupełnie bez sensu.

    > Ogólnie lepiej działać, próbować coś zmienić niż narzekać

    Nie każdy ma duszę przedsiębiorcy, ale poszukać lepszej pracy faktycznie
    warto.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-06-29 08:55:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 10:45, Yakhub pisze:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 29 czerwca 2011 (10:21:04) napisano:

    > A skąd się wzięło przekonanie, że od narzekania będzie lepiej?

    Nie wydaje mi się, aby Krzysiek myślał, że jak napisze na grupę, to się
    żonie polepszy :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-06-29 09:11:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 czerwca 2011 (10:54:39) napisano:

    > Szczerze? W tym kraju nie warto próbować. Zjedzą cię podatki i urzędy.

    Trochę przesadzasz. Ale tylko trochę :).

    > Proponowanie własnej
    > działalności osobie nie mającej ani środków na to, ani predyspozycji
    > psychicznych, jest zupełnie bez sensu.

    W swoim najbliższym otoczeniu znam kilka przykładów funkcjonujących
    działalności (z moją skromną osobą na czele :)), uruchomionych
    minimalnym nakładem środków własnych (kwoty góra czterocyfrowe, a
    czasami wręcz zerowe). Nie twierdzę, że ich właściciele robią na tym
    jakieś straszne kokosy, ale interesy się jakoś kręcą i na pewno jest z
    tego więcej, niż minimalna krajowa.

    > Nie każdy ma duszę przedsiębiorcy, ale poszukać lepszej pracy
    > faktycznie warto.

    Ogólnie - warto robić cokolwiek, w celu poprawienia swojej sytuacji.
    Zwłaszcza, gdy zarabia się minimalną krajową - wtedy niewiele ma
    się do stracenia...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 9. Data: 2011-06-29 09:27:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 11:11, Yakhub pisze:

> [...]
    > czasami wręcz zerowe). Nie twierdzę, że ich właściciele robią na tym
    > jakieś straszne kokosy, ale interesy się jakoś kręcą i na pewno jest z

    Niemniej jednak za czterocyfrową kwotę perfumerii w dobrym miejscu nie
    otworzysz.

    > Ogólnie - warto robić cokolwiek, w celu poprawienia swojej sytuacji.
    > Zwłaszcza, gdy zarabia się minimalną krajową - wtedy niewiele ma
    > się do stracenia...

    Tutaj żona pracuje chyba dla przyjemności, a mąż utrzymuje. Można i tak ;)

    Może żona jakiś sklep internetowy otworzy i będzie pracować w
    interesującej ją branży w domu? :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-06-29 09:39:40
    Od: Arkady <p...@o...eu>

> [...]
    > Chciałeś napisać, że Twoja żona to nieudacznik?
    > Nie radzi sobie w życiu i narzeka ?
    > Wystarczy zmienić prace. Dlaczego tego nie zrobi?

    Taa 80 mprocent populacji pracujacej tego zjebanego kraju chcialo by
    zmienic prace pajacu na lepsza ale u nas lepsza prace maja tylko zydki i
    kolesiostywo.