PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Wielkiej Brytanii/ Irlandii a słaba znajomość angielskiego › Re: Praca w Wielkiej Brytanii/ Irlandii a słaba znajomość angielskiego
  • Data: 2006-05-08 06:24:29
    Temat: Re: Praca w Wielkiej Brytanii/ Irlandii a słaba znajomość angielskiego
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>
    napisał w wiadomości news:e3lfmn$nus$1@inews.gazeta.pl...

    > Uchwycę się nawet tej słabej szansy. Wiecie może gdzie poszukiwać tego
    > typu
    > ogłoszeń??

    Hmmm, zerknij na www.monster.co.uk - chyba jeden z najwiekszych jesli nie
    najwiekszy serwis tego typu, mnostwo ogloszen dla IT, zostaw CV - ja tak
    zrobilem i w ciagu miesiaca mialem 5 odpowiedzi, w tym 2 od polskich
    agencji, reszta to zachod, przy czym zglaszaja sie nawet telefonicznie
    dzwoniac na polski numer.
    pozdr
    /p