PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w TESCO w Anglii - oto co mi zaproponowano... › Re: Praca w TESCO w Anglii - oto co mi zaproponowano...
    From: "max20001" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w TESCO w Anglii - oto co mi zaproponowano...
    Date: Fri, 9 Sep 2005 17:47:39 +0200

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1116.000018a9.4320831b@newsgate.onet.pl...
> [...]

    tez bralem udzial w rekrutacji jestem przed 2 etapem
    z rozmowy telefonicznej wynikalo ze praca mialaby byc w Londynie
    pokoj mial kosztowac 70 funtow/tydzien (jesli dobrze pamietam a moze 90ł ?)
    z tym, ze wynajem pokoju nie bylo obligatoryjny - mozna bylo zamieszkac w
    mieszkaniu
    tymczasowym do momentu znalezienia czegos na miescie - na kwote 2600 zl
    skladal sie
    koszt transferu samolotem i kaucji za mieszkaniu ktora byla zwracana po
    wygasnieciu kontraktu
    albo po opuszczeniu mieszkania zastepczego - w momencie podpisania umowy na
    np rok i rezygnacji
    po paru mc byl wymog oplacania mieszkania do konca trwania umowy.....

    pozdr
    max

    ps. tez sie zastanawiam na wyjazdem