PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca tworcza › Re: Praca tworcza
  • Data: 2002-06-11 15:12:12
    Temat: Re: Praca tworcza
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> wrote:
    > Witam
    > Jestem programista i tworze bazy danych. Czy moja praca jest praca tórcza ?
    > Jesli tak to w jakim stopniu ? Czy umowy sa liczone wg 50 % kosztów
    > uzyskania przychodu Potrzebuje wiecej informacji na ten temat.

    pod warunkiem, ze Twoje dzielo (program) _wraz z prawami majatkowymi_
    (sourceami) przekazujesz zleceniodawcy.

    i tylko _tworzenie_ programu, bo juz np. servis, wprowadzanie poprawek nie.
    nowy modul - tak.

    zdecydowanie nie mozna sprzedawac poprzez umowe o dzielo objeta 50% kosztami
    tego samego programu kilka razy - na tym latwo sie przejechac...

    dzielem jest tez projekt programu.

    pozdrawiam

    romekk