PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie › Re: Podanie
  • Data: 2002-09-25 10:44:24
    Temat: Re: Podanie
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" w news:3D907F10.1070006@nospam.irc.pl napisał(a):

    > Z pewnoscia szybciej wklikac gógle, niz ciagnac ten watek.

    Juz nie rozchodzi sie o podanie przykladow tylko o podejscie do pewnych
    spraw ;)

    > Najlepszym przykladem jest www.google.com

    Hmmm... Ja dostep do sieci mam od blisko 4 lat. Jesli zas idzie o w/w
    adres to znam go od kilku miesiecy. Wczesniej siedzialem na modemie wiec
    nie moglem "bawic" sie wyszukiwarkami. Ograniczalem sie wylacznie do
    newsow i poczty prywatnej - laczylem sie, pobieralem, wysylalem i jak
    najszybciej przechodzilem do off-line. Czasem prosilem kogos aby cos dla
    mnie wyszukal i podal bezposredni link. Kolejna sprawa to ta, ze ktos
    przygode z siecia byc moze dopiero zaczyna. To, ze potrafi wyslac posta na
    grupe nie oznacza, ze potrafi korzystac juz z wyszukiwarek.

    Przed chwila sprawdzilem... Jacek laczy sie przez modem. W takim razie ja
    juz mu sie nie dziwie, ze nie bawil sie w wyszukiwanie odpowiednich
    adresach tylko wyslal posta na grupe liczac na to, ze znajdzie sie ktos
    kto zechce mu pomoc.

    pozdrawiam
    Greg