PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie › Re: Podanie
  • Data: 2002-09-25 10:33:52
    Temat: Re: Podanie
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" w news:ampu1a$jl3$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Widzisz, umiejętnośc pisania wyniosłem ze szkoły.

    Chodzi Ci o umiejętność pisania samą w sobie, czy umiejętność pisania CV?
    Bo jeśli te drugie to nie we wszystkich szkołach nauczyciele poruszają ten
    temat. Ja akurat miałem szczęście i w szkole kilka CV napisałem. To tam
    dowiedziałem się, że coś takiego wogóle istnieje. Później odpaliłem
    przeglądarke i znalazłem więcej potrzebnych informacji. Kto wie jednak
    jakby się to wszystko skończyło gdyby nie dalekowzroczność nauczycielki :)

    pozdrawiam
    Greg